Ondernemersbeurs in Stadskanaal: inschrijving open voor bedrijven

Op 28 en 29 juni vindt in het centrum van Stadskanaal de ondernemersbeurs ‘De kracht van Stadskanaal’ plaats. Een beurs voor leerlingen, studenten, werkzoekenden en andere belangstellenden om kennis te maken met bedrijven in de gemeente. Voorafgaand aan de beurs, op 25, 26 en 27 juni, kunnen leerlingen van groep 7, 8 en de eerste klas van het voortgezet onderwijs kennismaken met alle aspecten van techniek op het BOTSS-festival.

Ondernemersvereniging Vereniging van bedrijven De Kanaalstreek (VVBK), Ubbo Emmius en Noorderpoort slaan de handen in één door samen de ondernemersbeurs ‘De kracht van Stadskanaal’ te organiseren. Het doel van de beurs is te laten zien welke bedrijven zijn gevestigd in de gemeente, en wat voor mooie producten en diensten zij op de markt brengen. Samen laten we de kracht van Stadskanaal zien. Veel mensen zijn niet op de hoogte van wat deze regio allemaal te bieden heeft.

Scholieren en studenten

De ondernemersbeurs start vrijdagmiddag 28 juni voor scholieren van havo, vwo, vmbo en mbo uit Stadskanaal. Een inspirerende plek waar zij ideeën opdoen voor het maken van een profielkeuze, het zoeken van een leuke stageplek en/of het vinden van de ideale (bij)baan. Zij ontdekken welke beroepsmogelijkheden er zijn na hun school- en studietijd. Voor bedrijven is deze middag een mooie gelegenheid hun vacatures voor een stagiair of een nieuwe medewerker aan te bieden.

Kijkje in de keuken

Op zaterdag 29 juni is de beurs te bezoeken door inwoners van Stadskanaal en andere belangstellenden. Ze kunnen een kijkje nemen in de keuken van de deelnemende bedrijven. Elk bedrijf heeft een eigen stand waar zij alles over hun producten en/ of diensten kunnen vertellen, en nieuwe trends en innovaties laten zien. Rondom de beurstent zijn diverse activiteiten om er een leuke, inspirerende dag van te maken.

BOTSS-festival

De dagen voorafgaande aan de banenbeurs vindt het BOTSS-festival plaats. Een festival dat in het teken staat van techniek en technologie. Leerlingen van groep 7 en 8 van de basisschool en klas 1 van het voortgezet onderwijs ontdekken middels uiteenlopende workshops, waaronder lasersnijden, zorgtechnologie, en elektrische voertuigen, de verschillende facetten die onder techniek vallen. Het doel is deze leerlingen alvast bekend te maken met het beroepsonderwijs in Stadskanaal.

Aanmelden ondernemersbeurs

Wil jij samen met andere bedrijven uit de gemeente Stadskanaal laten zien wat deze regio qua werk allemaal te bieden heeft? Meld je aan voor de beurs. Inmiddels zijn al bijna 40 aanmeldingen binnen.

Inschrijven beurs
Plaats
Standaard afname is 6 m² (3×2 meter) Kleur systeembouwwand: zwart vloerbedekking/houten vloer: antraciet Stands worden kant en klaar opgeleverd: inclusief frieslijsten, stroomaansluiting (3Kw, 220V, 16A). Exclusief: belettering en verlichting.
Extra wensen
Alle prijzen zijn inclusief:
Stroomverbruik, administratiekosten, gezamenlijke PR en advertentiekosten, parkeerkaarten,
schoonmaakkosten beursvloer, naamsvermelding Social Media, naamsvermelding op
deelnemerslijst, beursplattegrond (mits ingeschreven voor 1 maart 2024), naamsvermelding
op deelnemerslijst website VVBK.

Bij annulering van het evenement worden de tot dan toe gemaakte en te maken kosten gezamenlijk gedragen.

(Let op: onze zijwanden zijn 270cm hoog. Indien u een hogere stand gaat bouwen, dan graag hier vermelden voor een plaatsing op het middenterrein)
Ondergetekende verklaart deze overeenkomst rechtsgeldig aan te gaan, hoofdelijk aansprakelijk te zijn,
akkoord te zijn met de algemene beursvoorwaarden van de VVBK en kennis heeft genomen van onze Privacyverklaring: