• Verbindt ondernemers
  • Kennisdeling en inspiratie
  • Samenwerking voor een economisch sterkere regio

Biezema Geluidsverhuur

Biezema Geluidsverhuur is de partner op wie je kunt vertrouwen! Als evenement organisator wil je je helemaal niet druk maken over de technische aspecten. Biezema Geluidsverhuur kan je al die zorgen uit handen nemen! Wij staan klaar voor zowel de particuliere als de zakelijke markt.

Biezema Geluidsverhuur is een aantal jaar geleden begonnen als een hobby en is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig professioneel verhuur bedrijf! Als het nu gaat om een microfoon of een complete geluid/licht installatie, Biezema Geluidsverhuur heeft het allemaal!
Biezema Geluidsverhuur werkt bij grote projecten graag samen met collega bedrijven.
Door samen te werken is geen project voor ons onbereikbaar en is Biezema Geluidsverhuur altijd de juiste partner, voor ieder evenement!
Voor referenties neem eens een kijkje in onze

Biezema Geluidsverhuur
Adres:Barkelastraat 7