Makelaardij Schiphuis

Makelaardij Schiphuis is een enthousiast makelaarskantoor waarbij de klant centraal staat. Voor de verkoop van uw woning staan wij voor u klaar. Het kantoor is gecertificeerd en werkt met beëdigde makelaars. Makelaardij Schiphuis heeft een groot werkgebied: de Kanaalstreek, Drentse Monden en de Hondsrug. Voor taxaties van woonhuizen en bedrijfsonroerendgoed bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn aangesloten bij Funda, NWWI, VastgoedCert. en VBO.

Schiphuis & de Vries Assurantiën adviseert en bemiddeld in alle schade- en levensverzekeringen. Schiphuis de Vries Assurantiën is intermediair van de top 10 verzekeringsmaatschappijen en we vinden het belangrijk dat u een onafhankelijk en betrouwbaar advies ontvangt. Wij zijn aangesloten bij KIFID en zijn AFM gecertificeerd.

Schiphuis & de Vries Hypotheken is een onafhankelijk hypotheekadviseur van gerenommeerde financiële instellingen en kunnen u daarom voorzien van passende oplossingen en de beste hypotheektarieven. Het kantoor is aangesloten bij de Stichting Erkend Hypotheekadviseur.

Makelaardij Schiphuis
Adres:Technicumstraat 1a