Mamasthee staat klaar

Welkom bij  Mamasthee staat klaar

De naam Mamasthee zegt het al: Mamasthee biedt kinderen een veilige plek.
Mamasthee is zich ervan bewust hoe belangrijk en waardevol deze taak is. De opvang
is een aanvulling op de thuissituatie, waarbij we in samenspraak met de ouders zo goed
mogelijk voor de kinderen zorgen.

Ieder kind is uniek en verdient de juiste begeleiding in zijn/haar ontwikkeling.
Mamasthee voldoet hieraan door een cultuur te creëren waarin kinderen zichzelf kunnen
zijn.

Bij Mamasthee staat het kind centraal

Vol liefde, veiligheid en met passie stimuleert Mamasthee de kinderen om zich
optimaal te ontwikkelen.

Mamasthee is voorstander van ontdekkend leren. Kinderen worden uitgedaagd om de
wereld actief te onderzoeken. Ze ontdekken hun talenten spelenderwijs. Dit wordt
gedaan in een huiselijke omgeving, waarbij vies worden niet wordt afgeremd, maar juist
wordt gestimuleerd.

Bij Mamasthee werken we met een team van professionele en enthousiaste mensen.

Een team met een groot empatisch vermogen dat weet hoe het is om met kinderen te werken vanuit een huiselijke setting. Een kleinschalige plek waar het gevoel van een gezinsleven hoog in het vaandel staat. Onze teamleden zijn veelal zelf vader of moeder met een pedagogische achtergrond en weten goed hoe je kinderen vanuit verschillende leeftijden met elkaar kunt enthousiasmeren.

Mamasthee staat klaar
Adres:Oosterstraat 11